måndag 13 augusti 2012

Tävlar i att skriva en recension - om en bok som inte finns ute än - Betvingade av Simona Ahrnstedt

Det är den här boken det handlar om: Betvingade av Simona Ahrnstedt. Författaren utlyser en tävling på sin hemsida. Tävlingen går till som så att man ska recensera hennes nya bok  - och haken är den att boken inte finns utgiven än.

Eftersom jag blev förtjust över hennes förra bok Överrenskommelser och har tipsat den till många nöjda biblioteksbesökare så kunde jag inte låta bli att lämna in ett tävlingsbidrag.
Alla som lämnar in ett bidrag får pocketupplagan av Överrenskommelser. De 50 första inlämnade recensionerna får den nya boken Betvingade och jag hoppas att jag hör till den gruppen.

Första vinst är en resa till Bokmässan i Göteborg och en träff med The Författarinnan Herself - och det vågar jag bara inte hoppas på.
Vill du så får du mer än gärna gå in HÄR och rösta på, eller "hjärta" mitt bidrag!

Inga kommentarer: