måndag 9 november 2009

Det som göms under sten

Missade jag något, eller???! var första tanken när jag läst ut boken. Eller rättare sagt blädderläst klart den. Den fick aldrig fart och var alldeles för mörk för mig. Jag gillade verkligen författarens tidigare bok: Där tvivlet gror, men den här var inte alls likadan. Den som har läst den ordentligt får gärna upplysa mig om vem som vara mördaren. För var det den som jag tror så var boken helt menlös. Men det kan ju bero på mig också att jag missat någon viktig ledtråd.

3 kommentarer:

Fru E sa...

Oj! Jag har inte läst, men nu blev jag nyfiken! En deckare (?) där man inte är säker på vem mördaren var? Låter lite mysko.. Men visst handlar det om utsatta barn och så va? Jag tycker det är lite jobbigt att läsa böcker om barn som far illa.

Moi! sa...

Det där med att blädderläsa böcker fascinerar mig... är det när du känner att det inte är nån bok för dig ch inte vill ägna mer tid åt den?

Boktokig Eva Boström sa...

Jag tyckte inte heller denna bok var någon höjdare! Har redan glömt vad den hanlade om.