söndag 8 december 2013

Jag tar över Enbokcirkelföralla!

Nystart av Enbokcirkelföralla och det är JAG -
Feelgoodbibliotekarien - som kommer att ta över efter Karin Berg!!! Eftersom mitt hjärta finns i biblioteksvärlden kommer Enbokcirkelföralla få lite mer bibliotekskänsla framöver, men i det stora hela kommer allt att vara som vanligt.

Jag är så stolt och glad över att få driva communityn vidare och jag ska göra mitt bästa för att förvalta det som Karin har byggt upp. HUR jag ska tacka henne har jag ingen aning om just nu. HUR tackar man för något sånt här!? Förslag, någon? 


Hemsida är under uppbyggnad, så Enbokcirkelföralla får flytta in här hos mig så länge. Måste också klura på hur jag ska göra, om jag ska slå ihop och bara ha en blogg eller hur det blir. Hoppas jag kan få bolla lite idéer med dig och alla bokkompisar där ute! 

Det har varit lite tomt utan Enbokcirkelföralla. Det tycker i alla fall jag. Jag ser fram emot att bokprata med nya och gamla bokvänner. Min förhoppning är att Enbokcirkelföralla fortsätter vara det ställe där vi boknördar trivs och kan bokprata. Kanske kan vi till och med locka hit några nya bokkompisar med vår läsglädje!


Nu kör vi! 

Inga kommentarer: