tisdag 24 september 2013

När vi ses på bokmässan...

...kan det hända att jag ger ett ganska förvirrat intryck. Jag är inte så jätteförtjust i att vara i stora folksamlingar och jag har svårt för att känna igen namn OCH ansikten. Dålig kombo. Jag vill alltså ha sagt att jag inte är stroppig på något vis...även om det skulle verka så :-)

Eftersom jag har exponerat min nuna lite här och där är chansen stor att du känner igen mig först (hur självcentrerat lät det där då :-)). Jag hoppas att vi ses och att du har överseende med mitt jolliga uppträdande. Det ska bli jättekul att träffa en och annan bokbloggare och andra bokvänner live på Bokmässan!

1 kommentar:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

He he, vi kommer ju ses på Bazars frukost så jag lovar att hälsa och ge mig till känna. Kommer dessutom ha min bloggpin på mig :-)