lördag 22 september 2012

Cecilia Samartin tyckte jag ställde bra frågor :-)

Pyser nästan över av gladhet och stolthet när en favoritförfattare från andra sidan Atlanten, som har mottagit fina och stora litteraturpriser, svarar lilla mig :-) och skriver så här: "Hi Anette - It was a pleasure! Your questions were very insightful and it would be lovely to meet you in person :D Thank you for you interest!"

Jag gick ju i lyckorus bara av att få möjligheten att få skicka frågor till henne...nu tror jag att jag måste fira med nåt gott eller nåt för att lugna mig lite. :-) 

Antagligen är hon skittrevlig eller så har hon en bra PR-agent! :-) Äh...vem bryr sig :-)

Här hittar du mina frågor till Cecilia Samartin. Även Karin Berg har frågat och fått svar från Samartin. 


TV4 finns ett inslag när Cecilia Samartin intervjuas.

Inga kommentarer: