tisdag 11 juni 2013

Sommarbokcirkla om Stål av Silvia Avallone

Det blir ingen utlandsresa för mig i sommar. Det gör mig inget alls. Det går ju lika bra att läsa om sydligare breddgrader och drömma sig bort.

Jag har just börjat på Stål av Silvia Avallone och tänkte att det skulle vara kul med lite lässällskap. Därför har jag startat en sommarbokcirkel på Bokcirklar.se

Haka på du som redan har läst Stål. Eller gör som jag: börja nu! 

Pocketförlaget är generösa och bidrar med 3 exemplar av Stål som jag lottar ut här på bloggen. 



Svara på den här frågan så har du chans att vinna boken Stål i fickformat: 
I vilken italiensk stad utspelar sig berättelsen om de unga kvinnorna Anna och Francesca? 

Tävlingen pågår till den 28 juni. 

Arrivederci!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Svar Piombino
Läckert omslag, hoppas vi får mycket sol i sommar
Mia

Anna A sa...

Är gärna med och tävlar om ett ex för att sedan bokcirkla lite :)
Mitt svar är också Piombino.
/Anna

Maria - unga vuxna sa...

En av böckerna jag vill läsa i sommar! Perfekt!
Boken utspelar sig i Piombino.

Anonym sa...

...i den toskanska kuststaden Piombino.
vill gärna vinna den då jag minns så mkt pulsande erotik, i kubik, som jag kunde låta mina ungdomar bita i... /Helena i Forsbacka

Fru Bävers virkvrå sa...

Då gissar jag på Milano, nää, det är ju Piombino :)
Trevlig sommar!! -Linnea

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med o bokcirkla i sommar. Svarar också Piombino.
MammaMia

Maria K sa...

Piombino i Toscana :)

lillansmatte@hotmail.com

Anonym sa...

Svar: Piombino.
Vore jätteskoj att bokcirkla om den boken i sommar!
Hälsningar Charlotte T.

Katarina Hjälmheden sa...

Cirklar gärna om Stål med dig. Svaret är Piombino och jag hoppas på tur! :-)
/Katarina

Feelgoodbibliotekarien sa...

Kul att så många vill vara med i denna svåra tävling :-) Välkomna till bokcirklar.se och cirkla också

Anonym sa...

evelinn changePiombino heter staden.
Om det finns ngn bok kvar så är jag gärna med.

annette@kubikon.se

Jenny Medén sa...

Jag tävlar gärna, har kikat länge på den boken! Staden heter Piombino, och kanske boken lockar till en resa dit? Älskar Italien!

boktok73 sa...

Piombino blir också mitt svar :) Hoppar på tävlingen i sista stund. Ska åka till Toscana nästa år, så det skulle vara kul att läsa lite om den miljön.

Eva Rydinger Janson sa...

Jag gissar på ... trumvirvel ... Piombino!

Stål har stått på önskelistan länge. Det blir Stål i sommar, oavsett vinst eller inte!

Eva

Mia B sa...

Mitt svar: Piombino.
Hoppas på tur :)

Mia B