söndag 17 februari 2013

Bloggbekännelser och bokbloggare jag har träffat

Eftersom jag får så lite läst för tillfället så kör jag en enkät istället. Den kommer i från Bokugglan  
Kryss för det som har hänt mig. 

Jag har…

() ljugit i en recension för jag vet att förlaget/författaren läser recensionen.
(x) fått recensionsexemplar
(x) och inte skrivit om boken på bloggen
() sagt att jag inte har läst en bok jag har läst.
() sagt att jag har läst en bok, jag egentligen inte läst.
() tjänat något på min blogg
() fått elaka kommentarer.
(x) blivit stressad av att blogga.
(x) tänkt sluta blogga.
(x) hållit det hemligt att jag har en blogg.
(x) gjort saker IRL som jag inte hade fått göra utan bloggen.
(x) haft andra bloggar.
(x) gjort min design på bloggen själv.
() betalat för något till bloggen.
(x) läst en speciell bok bara för bloggens skull.
(x) träffat en annan bokbloggare.


Handen på hjärtat så har jag en del recensionsexemplar som jag inte har hunnit varken läsa eller skriva om. Jag känner ofta att jag borde skriva fler blogginlägg...som nu tex när jag har lästorka och tar till en enkät istället. När jag började blogga var jag lite hemlig och berättade väl inte hej vilt om att jag bloggade. Bloggen fyllde nyligen 5 år och för typ 3 år sen övervägde jag att sluta blogga...den var inte så uppdaterad ett tag...men nu så är jag på banan igen sedan ett år. Utan bloggen hade jag inte fått erbjudandet att intervjua favoritförfattaren Cecilia SamartinJag har läst flera böcker för bloggens skull, bland annat några till BokSPAningen. Egentligen kanske det inte var för bloggens skull, utan mer för att dra uppmärksamhet till BokSPAningenBokbloggare som jag har träffat är bland annat Hermia, Enbokcirkelföralla-Karin, Seriebibliotekarien Den besatte-Kiki, Den luttrade bibliotekarien. Jag hoppas på att träffa många fler bokbloggare på Bokresan i april och på Bokmässan i höst



1 kommentar:

Hermia Says sa...

Ja, vi kände ju varandra dessutom innan bloggeriet :)