fredag 4 januari 2013

Facebookprata om boken Livet efter dig av Jojo Moyes

Jag bara måste få diskutera Livet efter dig av Jojo Moyes med någon!! Enbokcirkelföralla har bjudit in till ett facebookprat och nu så här efter julen måste det väl vara några där ute som har hunnit läsa boken? Är det någon bok jag skulle vilja diskutera så är det just den här. 
Livet efter dig
Många av mina tankar kring boken har jag skrivit om här, men det skulle vara kul att  få prata med andra om den. 

Skulle Lou och Will ha fått känslor för varandra under andra omständigheter? 
Räcker inte kärlek för att vilja leva? 
Får man blanda in humor i en berättelse med ett sånt viktigt tema som dödshjälp?

Jag hoppas vi ses i Läsklubben! Snart!!! :-)  


1 kommentar:

sanna sa...

Jaha du.... denna bok sträckläste jag i helgen. Blev helt tagen.