lördag 25 augusti 2012

Grattis Fiktiviteter på födelsedagen och för nomineringen i Forma book blogg award 2012

Grattis Fiktiviteter på födelsedagen och till nomineringen i Forma books blogg award 2012!!

Jag svarar gärna på din enkät och är med och tävlar om ett spännande paket.

Fiktiva födelsedagsfirarenkäten:

Vilken var din bästa bok i sommar?
Små solfåglar långt borta, av Christie Watson

Vad ser du fram emot att läsa i höst?
Salvadorena av Cecilia Samartin och Agaat av Marlene van Niekerk.

Har du planerat något läsprojekt i höst?
Att förverkliga min dröm om att få åka på BokSPAning i Hälsingland.

Finns det någon av dig ännu oläst författare som du skulle vilja stifta bekantskap med i höst?
Jag ser mycket fram emot att läsa boken En nypa salt av Maria Goodin. En ny brittisk bekanskap för mig.

Vilken bok skulle du vilja tipsa alla om att läsa i höstrusket (/höstsolen)?
Den trettonde historien av Diane Setterfield är en spännande bok som passar för långläsning mörka höstkvällar. För den som behöver bli uppvärmd kan jag rekommendera Drömhjärta av Cecilia Samartin.

1 kommentar:

Helena (Fiktiviteter) sa...

Tack snälla! Och tack för alla boktips, jag ska också läsa Agaat i höst har jag tänkt och Den trettonde historien verkar vara riktigt fin höstläsning.