söndag 22 juli 2012

Böcker jag skulle vilja se publicerade redan IDAG - eller gärna redan i går

Annikas Litteratur och kulturblogg ställer den här helgen frågan: Om du fick välja, vilka böcker skulle du vilja se publicerade redan IDAG och varför?


Jippi! Hittade just det här på Printz Publishing förlags hemsida: "Andrew Kaufmans roman The Waterproof Bible (Telegram Books) kommer på Printz Publishing under 2013". Jag har verkligen slukat båda hans böcker som redan finns översatta på svenska. Ser fram emot nästa.

Jag älskar Joshilyn Jacksons böcker och skulle gärna se att fler av hennes böcker översätts till svenska.

Curtis Sittenfeld skulle gärna få komma med en ny bok snart, gärna i går :-)

3 kommentarer:

Maria sa...

Åh, jag hoppades att det skulle visa sig att jag hade olästa böcker av Sittenfeld framför mig med tanke på att jag läst så få, men så visar det sig att hon skrivit så få också. Definitivt hög tid för en ny!

Monika sa...

Nya, okända författare för mig, allihop. Man får många tips under en jerka :)

Boktjuven Ingerun sa...

Helt underbar titel!