fredag 9 januari 2009

Lyckans dag!

Vårens böcker-katalog ligger äntligen på mitt skrivbord!!

Efter läsningen känner jag mig lite besviken. Det var inte så många glada nyheter för min del. Några ser jag dock fram emot att läsa. Vårens stora godbitar för mig är bara:
Främmande jord av Lahiri och Stråk av rött av George.

Annars ska jag nog kolla upp:
Tid för förändring, Tudor-Sandahl
Pappersfjäril, Diane Wei Lliang
Livets gåtor- Jane Austen, Edström
Hustrur och döttarar, Gaskell (pocket)
Sjuårskrisen, Lloyd (pocket)
Agnes Grey, Bronte
En bråkdel av det hela,
Vita, Mazzacco

1 kommentar:

Lillemor sa...

Vilken trevlig blogg jag hittade! Kom hit via någon annan blogg minns ej vems.Ska bli spännande att höra vad du har att säga om de nya böckerna! Jag bloggar mest om silver men har också en "amatöristisk" bokblogg på http://booksetc.lillemor.net